MENÜ


FM
mánia


A világ talán legnagyobb mobil parfümériája
150 illat, próbálja ki otthonába 

 

 

 

Az alapító Andzrej TrawińskI egy igazi karakteres, vonalas úriember. Rendkívül fegyelmezett, őszinte, ugyanakkor melegszívű és becsületes ember. A termékek kifejlesztésekor egyetlen cél vezérelte, hogy olyan minőséget és olyan árat biztosítson, ami egyedülálló a világon. Olyan termékeket, melyet szeretettel használnak az emberek,és ami a hagyományos kereskedelemben nem kapható.

Elképzelésének kulcsa: olyan pozíció kialakítása a vásárló és az FM Group között, amiben mindkét fél jól jár. Munkája nemzetközi sikert aratott!

Az új generáció, Artur Trawiński az FM Group World társtulajdonosa, felesége, Kata Rzyna Trawińska a
Make Up divízió megálmodója.
Artur, tanulmányai után nemzetközi piacok felé vette az irányt, hogy minél nagyobb tapasztalatot szerezzen, már nem az iskola falai között, hanem az életben. Célpontjai a divat fővárosai voltak. Sydney-ből hazatérve a világ legújabb trendjeit követve számos szakértő bevonásával indította el az FM Group-ot, hogy világméretű fogyasztói közösséget hozzon létre, ahol mindenki számára elérhetővé válnak ezek a prémium kategóriájú termékek!

A parfümök alapanyagait a világ egyik legnagyobb illatanyaggyártója, a DROM FRAGRANCES INTERNATIONAL biztosítja a PERFAND számára, aki csomagolja a termékeket az FM Group World-nek.

A termékeket ugyanazon összetevőkből és eljárással, a legmagasabb minőségi követelményeknek megfelelően állítják elő, mint a világ legismertebb divatházainak illatszereit. A parfümök ugyanazon megelé-gedettséget nyújtják, mint bármely más prémium kategóriájú termék, azonban lényegesen kedvezőbb áron.

 

PERFAND családi vállalat, alapítva 1995-ben • profil: üveg design és parfümgyártás tulajdonos: Andrej Trawiński • gyártókapacitás: 5 millió üveg parfüm/hó

 

DROM családi vállalat, alapítva 1911-ben • profil: illatkompozíció gyártás • 43 gyártóüzem • az illatszergyártók 80%-ának szállít Tulajdonosok: Ferdinand és Andreas Storp • megrendelők pl.: L’Oreal, Gucci, Beiersdorf, Escada, FM Group, Avon stb

 

Kezdetekben az FM Group 50-féle terméket biztosított vásárlói számára. 2008-ig a termékpalettát több,mint 200 termékre bővítette. 2009. februárjában egy új termékdivíziótvezetett be, a FOR HOME környezetbarát termékcsaládot, amiben kiemelt hatékonyságú otthonápolási,és egyéb tisztítószerek találhatóak. Robbanás-szerű fejlődésnek köszönhetőena cég óriási erőket mozgósított termékei fejlesztésének érdekében, így 2010. januárjában forgalomba hoztaaz FM MAKE UP smink termékeket. A dekor kozmetikumok ásványi alapúak,növényi olajokkal és koncentrátumokkal dúsítottak, ennek eredményeként nem csak széppé varázsolják a bőrt, hanem ápolják is!

 

 

 

AZ FM társadalmi felelősségvállalása

 

golden tulip

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szavazás

Fürdőkabinjánál vannak zavaró vízcsepp nyomok?
Igen, de mióta az FM zuhanykabin tisztítót használom ez már nem probléma
Igen vannak, de nem tudom mit csináljak.

Asztali nézet